Echografisch onderzoek bij Fysiotherapie Middenweg

echo kalk schouderpees fysiotherapie middenweg amsterdam oost

kalk in schouderpees

Echografisch onderzoek heeft bij fysiotherapie Middenweg in Amsterdam Oost een belangrijke diagnostische waarde bij het fysiotherapeutisch onderzoek en de behandeling. Het stelt de fysiotherapeut in staat om een duidelijk beeld te krijgen over de conditie van de verschillende weefselstructuren. Hierdoor kan een heel nauwkeurige diagnose worden gemaakt, waardoor het behandeltraject veel effectiever wordt.

Wat kan met een echografisch onderzoek worden beoordeeld?

• botcontouren
  • kraakbeen
  • gewrichtskapsel
  • gewrichtsbanden
  • pezen
  • slijmbeurzen
  • spieren
  • gewrichten

Welke aandoeningen of afwijkingen kunnen echografisch worden beoordeeld?

• kalk in pezen
  • slijmbeurs ontstekingen
  • verrekking- of gescheurde gewrichtsbanden
  • spierletsels
  • peesontstekingen
  • vocht in gewrichten
  • botbreuken

Zoals al eerder aangegeven kan echografisch onderzoek van zeer grote waarde voor de behandeling zijn.

Erik Versluis heeft meerdere echografie cursussen van vooraanstaande radiologen gevolgd. Ook heeft hij veel ervaring opgedaan als adviserend fysiotherapeut op de schouderpoli van het Spaarne Gasthuis in Hoofddorp en Haarlem.

Fysiotherapie Middenweg in Amsterdam Oost beschikt over een geavanceerd echografie systeem. Daarmee wordt de diagnose veel nauwkeuriger en kan je sneller en beter op weg worden geholpen naar blijvend herstel.

Deze service is onderdeel van het fysiotherapeutisch onderzoek en word je gratis aangeboden!

apparatuur
echografisch onderzoek